Blog

1 juli 2016 wordt de drukste dag ooit voor Toekomst Schoonmaakbedrijven

By 21 juni 2016 No Comments

Toekomst Schoonmaakbedrijven heeft een groeistrategie. Niet om de grootste te zijn of worden, maar om voldoende body te blijven behouden om te kunnen innoveren en avontuurlijk te ondernemen. Zodat we onze kernwaarden ‘dienstbaar, avontuurlijk, zelfbewust en oprecht’ iedere dag waar kunnen blijven maken.

OpmaatOp 1 juli gaan we onze grootste opstart in de historie meemaken. Voor 16 basisscholen van de Stichting Op Maat gaan we per 1 juli de schoonmaakwerkzaamheden starten. Hierbij introduceren we ook nog eens een nieuw vloersysteem. En dat vraagt extra mankracht en support vanuit de hele organisatie. De projectleiding wordt deze dag dan ook ondersteund door het directieteam en collegae van kantoor. Samen gaan we hier een succes van maken!

Op dezelfde dag mogen we gaan starten bij de nieuwbouwlocatie van onze nieuwe opdrachtgever Össur in Eindhoven. Een opdrachtgever die duurzaamheid en dienstbaarheid hoog in het vaandel heeft. Tijdens het offertestadium bleek dat ons DNA mooi aansluit op dat van Össur. Wij zijn dan ook trots dat wij bij Össur als winnaar uit de bus zijn gekomen. En we zijn blij dat we weer een opdrachtgever en een bedrijfspand aan ons portfolio mogen toevoegen die perfect in het totaalplaatje van Toekomst Schoonmaakbedrijven passen.

Daarnaast mogen we rond 1 juli bij nog drie nieuwe opdrachtgevers gaan starten. Pak daarbij de uitbreidingen bij een aantal vaste opdrachtgevers, en je zult begrijpen dat het de komende weken ‘alle hens aan dek’ is bij Toekomst Schoonmaakbedrijven. Maar hoe druk we het ook hebben, we zorgen er uiteraard voor dat vaste opdrachtgevers geen last ondervinden van onze groeipiek. Zij moeten gewoon op onze vertrouwde kwaliteit kunnen rekenen!

De afgelopen maanden is er intern op de diverse afdelingen hard gewerkt aan de voorbereidingen voor de komende periode. De bezetting in de diverse interieurteams, kantoorteams en bij het specialistenteam is de afgelopen weken op volle sterkte gebracht. Toekomst is daarmee klaar voor de 2de helft van 2016. Een periode waarin we onze slogan ‘De schoonste zaak van de wereld’ nog meer glans gaan geven.

Ons doel is en blijft om zowel bestaande klanten als onze nieuwe opdrachtgevers te laten ervaren dat wij in staat zijn om door de schoonmaak een bijdrage te leveren aan hun eindproduct. Graag nodig ik opdrachtgevers uit om samen met hen ons partnership verder uit te bouwen.