Werkwijze

Verschillende opdrachtgevers vragen om verschillende oplossingen. Toekomst Schoonmaakbedrijven heeft verschillende serviceconcepten, zodat u verzekerd bent van een op maat gemaakte methode die bij u en uw bedrijf past.

Gastvrij
Voor welk serviceconcept u ook kiest, we dragen graag bij aan de gastvrijheid in uw pand. We bieden dan ook een breed scala aan diensten die de gastvrijheid van uw organisatie versterken. Dat begint bij onze medewerkers. Ze zijn vriendelijk, dienstbaar en hebben plezier in hun werk. Samen met u maken we afspraken over de gewenste houding van onze medewerkers binnen uw pand. Zo bent u er van verzekerd dat onze medewerkers op een gastvrije manier met de gebruikers van uw pand omgaan.

Regionaal & persoonlijk
Bij Toekomst Schoonmaakbedrijven kiezen we er bewust voor om regionaal te werken. Op die manier blijven we letterlijk en figuurlijk dicht bij onze klanten staan, houden we grip op onze organisatie en kunnen we onze kwaliteit blijven waarborgen. We houden de lijnen kort en zorgen ervoor dat u met al uw vragen of opmerkingen bij één contactpersoon terecht kunt.

We maken onderscheid in de volgende serviceconcepten:

Resultaatgericht

Als eigenaar van uw pand heeft u belangrijkere zaken aan uw hoofd dan de manier waarop schoonmaakwerkzaamheden worden uitgevoerd. De resultaatgerichte contracten van Toekomst maken voor u de zaken eenvoudiger, overzichtelijker en efficiënter.

U hoeft niet meer na te denken over een gespecificeerde beschrijving van uit te voeren handelingen en bijbehorende frequenties. U wilt immers gewoon een schoon pand. De specialisten van Toekomst zorgen er naar eigen inzicht voor, natuurlijk binnen de gestelde kwaliteitseisen en het budget, dat uw pand er altijd representatief uitziet.

Alles voor het schoonste resultaat
In onze resultaatgerichte contracten, draait het om een schoon resultaat. Daarbij is belevingskwaliteit van de gebruikers van uw pand van groots belang. Aan de hand van specifieke kwaliteitseisen, met betrekking tot de toegestane mate van vervuiling en het soort vervuiling, bepalen we samen met u het te behalen niveau.

We onderscheiden in onze resultaatgerichte contracten twee methoden:

  • Bij een contract op basis van opleverkwaliteit, dient de kwaliteit op een afgesproken moment op peil te zijn, bijvoorbeeld bij kantoren en scholen;
  • Bij een contract op basis van continu-kwaliteit dient de kwaliteit gedurende een vastgestelde periode op peil te zijn, bijvoorbeeld in de zorg of retail.

Meer weten?
Heeft u vragen, of wilt u weten of resultaatgerichte schoonmaak bij uw organisatie past? Neem contact op met één van onze adviseurs.

schoonmaakbedrijf
schoonmaakbedrijf

Multidisciplinair

Worden er aan uw pand meerdere facilitaire taken verricht? Kost het u veel tijd en moeite om dit te regelen en heeft u moeite met het overzicht? Dan bieden de multi-services van Toekomst uitkomst. In samenwerking met selecte partners en leveranciers zorgen wij ervoor dat we u, wat betreft uw facilitaire zaken, totaal kunnen ontzorgen.

In onze multiservice-contracten bieden we u naast de reguliere schoonmaakwerkzaamheden aan uw pand, ook (aanvullende) diensten zoals ongediertebestrijding, tuinonderhoud, conciërgediensten, levering van sanitaire supplies, afvalmanagement en catering. Voor alles omtrent uw facilitaire zaken heeft u voortaan maar één aanspreekpunt. Hij of zij kent u en uw wensen en denkt met u mee. Makkelijker, overzichtelijker en efficiënter! En aan het einde van de periode ontvangt u een overzichtelijke factuur van alle geleverde diensten, zodat u precies weet waar u aan toe bent.

Meer weten?
Heeft u vragen, of wilt u weten of een multiservice-contract bij uw organisatie past? Neem contact op met één van onze adviseurs.