Hospitality

Streeft u naar de ultieme bezoekersbeleving? Een schone omgeving, en dus goede schoonmaak, draagt daar in grote mate aan bij. Maar als het gaat om hospitality, gaat Toekomst verder dan goede schoonmaak. Onze medewerkers zorgen in verschillende functies dat zij volledig bijdragen aan een gastvrije beleving voor uw bezoekers.

Wat je geeft, krijg je terug

Gasten die gastvrijheid ervaren bij een bezoek aan uw pand, zijn niet alleen meer tevreden, maar zijn ook loyaler. Gastvrijheid levert u dus zeker iets op. Niet alleen in de horeca, maar bijvoorbeeld ook in de zorg. Als schoonmaakbedrijf kan Toekomst op verschillende manieren bijdragen aan een gastvrije beleving. Wat denkt u van een service host? Hij of zij zorgt ervoor dat uw pand er altijd op en top verzorgd uitziet. Bovendien helpt hij of zij uw gast op weg bij vragen en geeft uw gast een welkom gevoel.

Meer informatie?

Marion Smits

Marion Smits

Adviseur

Wij denken graag met u mee en geven u altijd een eerlijk advies. Laat ons weten waar we u mee kunnen helpen of vraag direct een offerte aan.

Laatste nieuwsberichten

Persoonlijke aandacht als sleutelwoord

Toekomst Schoonmaakbedrijven Toekomst Schoonmaakbedrijven - 23 sep. 2019

Hoe Toekomst mensen werft in de krappe arbeidsmarktMaar liefst 7.400 openstaande vacatures waren er afgelopen...

Van strijd naar samenwerking

Toekomst Schoonmaakbedrijven Toekomst Schoonmaakbedrijven - 10 sep. 2019

Supertrots waren ze, de onderhandelingspartijen, toen de cao in de schoonmaakbranche eind 2018 rond was...

TrendWatch: dagschoonmaak heeft verrassend veel voordelen!

Toekomst Schoonmaakbedrijven Toekomst Schoonmaakbedrijven - 01 jul. 2019

Heb je het over de planning van schoonmaakwerk, dan is het voor veel bedrijven nog...

Werkvloer Werkwijze Casus