Hospitality

Streeft u naar de ultieme bezoekersbeleving? Een schone omgeving, en dus goede schoonmaak, draagt daar in grote mate aan bij. Maar als het gaat om hospitality, gaat Toekomst verder dan goede schoonmaak. Onze medewerkers zorgen in verschillende functies dat zij volledig bijdragen aan een gastvrije beleving voor uw bezoekers.

Wat je geeft, krijg je terug

Gasten die gastvrijheid ervaren bij een bezoek aan uw pand, zijn niet alleen meer tevreden, maar zijn ook loyaler. Gastvrijheid levert u dus zeker iets op. Niet alleen in de horeca, maar bijvoorbeeld ook in de zorg. Als schoonmaakbedrijf kan Toekomst op verschillende manieren bijdragen aan een gastvrije beleving. Wat denkt u van een service host? Hij of zij zorgt ervoor dat uw pand er altijd op en top verzorgd uitziet. Bovendien helpt hij of zij uw gast op weg bij vragen en geeft uw gast een welkom gevoel.

Meer informatie?

Marion Smits

Marion Smits

Adviseur

Wij denken graag met u mee en geven u altijd een eerlijk advies. Laat ons weten waar we u mee kunnen helpen of vraag direct een offerte aan.

Laatste nieuwsberichten

Projectleiders de werkvloer op met facility-app

Toekomst Schoonmaakbedrijven Toekomst Schoonmaakbedrijven - 10 mei 2019

Projectleiders, medewerkers en opdrachtgevers die real-time beschikken over informatie en communicatietools op hun smartphone. Al...

Onverwachte gebeurtenissen? Daar kunt u op rekenen.

Michelle van Zoelen Michelle van Zoelen - 10 mei 2019

In mijn mailbox lees ik een compliment over de manier waarop we een calamiteit hebben...

Noteer alvast in uw agenda: 15 juni is de Dag van de Schoonmaker

Michelle van Zoelen Michelle van Zoelen - 10 mei 2019

Op zaterdag 15 juni vindt de jaarlijks terugkerende Dag van de Schoonmaker plaats. Tijdens deze...