Hospitality

Streeft u naar de ultieme bezoekersbeleving? Een schone omgeving, en dus goede schoonmaak, draagt daar in grote mate aan bij. Maar als het gaat om hospitality, gaat Toekomst verder dan goede schoonmaak. Onze medewerkers zorgen in verschillende functies dat zij volledig bijdragen aan een gastvrije beleving voor uw bezoekers.

Wat je geeft, krijg je terug

Gasten die gastvrijheid ervaren bij een bezoek aan uw pand, zijn niet alleen meer tevreden, maar zijn ook loyaler. Gastvrijheid levert u dus zeker iets op. Niet alleen in de horeca, maar bijvoorbeeld ook in de zorg. Als schoonmaakbedrijf kan Toekomst op verschillende manieren bijdragen aan een gastvrije beleving. Wat denkt u van een service host? Hij of zij zorgt ervoor dat uw pand er altijd op en top verzorgd uitziet. Bovendien helpt hij of zij uw gast op weg bij vragen en geeft uw gast een welkom gevoel.

Meer informatie?

Marion Smits

Marion Smits

Adviseur

Wij denken graag met u mee en geven u altijd een eerlijk advies. Laat ons weten waar we u mee kunnen helpen of vraag direct een offerte aan.

Laatste nieuwsberichten

Test met beeldgestuurde schoonmaak in wooncomplexen

Michelle van Zoelen Michelle van Zoelen - 06 feb. 2019

Per 1 januari test Toekomst bij Casade een nieuwe aanpak voor het reinigen van de...

Werkwijze Resultaatgericht Technologie Casus

Samen aan de slag: meer afwisseling en een hoger inkomen

Michelle van Zoelen Michelle van Zoelen - 15 jan. 2019

Toekomst Schoonmaakbedrijven, Hutten en Vanderlande zijn genomineerd voor de Best Practise Award 2018 met hun...

Blog: De verbindende rol van schoonmaak

Tom Dissel Tom Dissel - 11 jan. 2019

Toekomst heeft een mooi jaar achter de rug. Als commercieel directeur ben ik er natuurlijk...

Blog