Hospitality

Streeft u naar de ultieme bezoekersbeleving? Een schone omgeving, en dus goede schoonmaak, draagt daar in grote mate aan bij. Maar als het gaat om hospitality, gaat Toekomst verder dan goede schoonmaak. Onze medewerkers zorgen in verschillende functies dat zij volledig bijdragen aan een gastvrije beleving voor uw bezoekers.

Wat je geeft, krijg je terug

Gasten die gastvrijheid ervaren bij een bezoek aan uw pand, zijn niet alleen meer tevreden, maar zijn ook loyaler. Gastvrijheid levert u dus zeker iets op. Niet alleen in de horeca, maar bijvoorbeeld ook in de zorg. Als schoonmaakbedrijf kan Toekomst op verschillende manieren bijdragen aan een gastvrije beleving. Wat denkt u van een service host? Hij of zij zorgt ervoor dat uw pand er altijd op en top verzorgd uitziet. Bovendien helpt hij of zij uw gast op weg bij vragen en geeft uw gast een welkom gevoel.

Meer informatie?

Marion Smits

Marion Smits

Adviseur

Wij denken graag met u mee en geven u altijd een eerlijk advies. Laat ons weten waar we u mee kunnen helpen of vraag direct een offerte aan.

Laatste nieuwsberichten

Nominatie Best Practise Award voor ‘Samen aan de slag’

Toekomst Schoonmaakbedrijven Toekomst Schoonmaakbedrijven - 13 dec. 2018

Door Annemarie Driessen Toekomst Schoonmaakbedrijven, Hutten en Vanderlande zijn genomineerd voor de Best Practise Award...

Nieuws Werkwijze Inclusief

Schoonhouden doe je samen

René Wittens René Wittens - 30 nov. 2018

Laatst hoorde ik een mooi verhaal over hoe schoonmaak het best functioneert. Ik sprak met...

Blog

Toekomst ISO 9001:2015 gecertificeerd

Toekomst Schoonmaakbedrijven Toekomst Schoonmaakbedrijven - 06 nov. 2018

Toekomst is onlangs voor de nieuwe norm ISO 9001:2015 gecertificeerd. In de nieuwe ISO 900...

Nieuws